حس مادرشدن

بدون عنوان

1392/5/16 21:26
نویسنده : پريا
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ي دوستاي گلم.

ببخشين که چندروزي نتونستم بيام وبلاگ.

به لطف خدا روزها به خوبي داره ميگذره.البته چندروزپيش لکه ديدم که خيلي نگران شدم وکلي گريه کردم.ولي دوستام بهم روحيه دادن وراهنماييم کردن که ايناطبيعيه و...

بادکترم هم تماس گرفتم همينوگفت.بازم شکرخداکه به خيرگذشت.

1شنبه رفتم دکترو فرستادسونو.سونوکه رفتم ودکترمشغول شد.گفت نيني تکون نميخوره.برويه ربع ديگه بيا.ابتداخيلي ترسيدم.اومدم بيرون بااجازتون کمي بيسکوئيت خوردم ومجددارفتم ولي اين دفعه قربونش برم تکوني به خودش داد ومشاهده شد(برا ان تي ).سونوکردم وشکرخداهمه چيزنرمال بود.همون جا ازخداخواستم که قسمت همه منتظراکنه.

راستي تواين ساعات پاياني ماه رمضان ابتدادعادرتعجيل درظهورآقاصاحب الزمان وبعدعاقبت بخيري براهمه کنين.

پيشاپيش عيدفطرتون هم مبارک باشه وايشالاااااااااااخرين ماه رمضان وعيدفطرعمرمون نباشه.

باتشکر.

پريا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ماما طهورا
21 مرداد 92 12:45
سلام پريا جون قربون ني ميت بشم كه تكون ميخوره خداروشكركه همه چي نرمال و خوب پيش ميره انشالله كه سالم و سلامت مياد بغلت عزيزمممممممم


قربونت طهوراااجونم.خيلي خوشحال شدم که مامان شدي.به همسرت هم حتماازطرف من تبريک بگو.
بوووووووس گلم
nafise
28 مرداد 92 21:31
سلام عزیزم من تازه وارد این سایت شدم امیدوارم بتونیم دوستاد خوبی برای هم باشیم از این که کوچولوت سالم خیلی خوشحالم امیدوارم به خوبی دنیا بیاد و اغوشت پربشه از عطر تنش اگه دوست داشتی به وب من هم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرشدن می باشد