حس مادرشدن

به نام افريننده

1392/4/24 19:13
نویسنده : پريا
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

سلام به همه ي دستاي گلم که دارين اين مطلبوميخونين.

خيلي خوشحالم که تونستم براخودم وشوشووني ني يه جايي بسازم تايادگاربمونه.

من امروزتقريباشدم 2ماهه.يعني 2ماهه که ني ني خوشگلم به لطف خدا ودعاي دوستاي گلم وبعداز3سال انتظاراومد.

ازروزاي انتظارنميگم که سعي کردم فراموش کنم.

اون دوستايي که مامان شدن که خداروشکروبرامنتظرادعاکنن واون عزيزايي که منتظرن ايشالااابه حق ماه رمضان خدابه زودي مراددلشون روبده.

اين اولين مطلبم بود وسعي ميکنم که هروقت تونستم بيام وبراتون ازاين روزابگم.

دراخرهم ازهمه ي دوستاي خوبم به خصوص طهورا وفرسابه خاطراينکه هميشه به يادم بودن تشکرميکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ماما طهورا
25 تیر 92 12:03
قربونت برم وبلاگ جديد مبارككككككككككككككككككككك خوش بحال ني ني كه مامان مهربوني مثل تو داره انشالله سالم و سلامت مياد بغلت عزيزممممممممممم
ماما طهورا
25 تیر 92 12:14
قربونت برم تومثل خواهرمي به يادت نباشم چيكاركنم
ماماطهورا
26 تیر 92 11:51
به به قالب جديد مباركككككككككككككك
مامان خانومی
26 تیر 92 17:15
سلام خداروشکر که انتظارت به پایان رسیده انشاا... با سلامتی در اغوش بکشی نینی رو عزیزم پریا جون برای منم دعا کن خیلیییییییییی
زهرا
30 تیر 92 12:38
خدا رو شکر انشالله صحیح وسالم دنیا بیاد
فرسا
2 مرداد 92 9:45
چه وبلاگ خوشگلی!! مبارکه خودتو همسرتو و نی نی کوشمولوتون باشه
اعتراف میکنم یاد اون روزی افتادم که با خبر بی بی چک مثبتت از خوشحالی هق هق زدم زیر گریه الانم به یاد اون روز اشک تو چشام حلقه زد...
خیلی دوست دارم دوست خوبم


ممنون خاله جون.معلومه قلب پاکي داري.سرنمازدعام کن عزيزم.بوووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرشدن می باشد