حس مادرشدن

روزانه

1392/4/25 21:48
نویسنده : پريا
126 بازدید
اشتراک گذاری
سلام. حال دوستاي خوبم چطوره؟ايشالاهرجاهستين ايام به کامتون واتفاقات بروفق مرادتون باشه منم شکرخداخوبم.يه مشکل دارم ونميدونم طبيعيه يانه که اونم اينه که خيلي ميخورم(نسبت به قبل).شوشوميگه بخورولي به اندازه.ميگه اينطوري به معدت هم فشارمياري وعواقب بعدي داره.خب چکارکنم دست خودم نيست. ايشالااون دوستايي که منتظرن به زودي اين روزاروتجربه ميکنن. اون عزيزايي هم که باردارن برام دعا کنن که اين روزاي حساس اوليه هم به خيربگذره. قربون همه ي شما پريا.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان امیرعلی گلی
25 تیر 92 22:23
تولد نی نی تونو تبریک میگم و بعد هم تولد وبلاگ نویسی رو تبریک میگم انشالله خاطرات شیرینی بنویسی


مامان جوني ممنون خانمم.ولي عزيزم من باردارم وهنوزتاتولدني ني بس طولاني مانده است
زینب مامان دونه سیب
29 تیر 92 1:12
سلام عزیزم ...
عزیزم این که زیاد میخوری و میل به غذا داری طبیعی الان شما هرچی میخوری اول میرسه به نی نی بعد ته موندش میره تو معده شما


ممنون زينب جون.برام دعا کن خانمي
لاله
29 تیر 92 10:25
عزیزم ایشالا که این ایام رو به سلامتی پشت سر بذاری .
ماماطهورا
31 تیر 92 15:52
عزيزم بخور نوش جونت اين موضوع طبيعيه


طهورا جون کجايي که باهم بحرفيم؟دلم برات تنگيده خووووو
ماماطهورا
2 مرداد 92 15:52
خب نميدونم كه كيا مياي برام پيام بزار بگو كي مياي منم همون ساعت ميام تا با هم دردل كنيم كه خودم دلم لك زده برات عزيزم


عزيزم من تاعصرميام ميرم.اگه اومدي خبري بده بيام.اگه بشه توهمين ني ني وبلاگ انلاين بحرفيم.البته بلدنيستم يه امتحان ميکنيم اگه نشد ميريم ني ني سايت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرشدن می باشد