حس مادرشدن

روزهايي که گذشت ...

1392/4/28 22:33
نویسنده : پريا
231 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام.

سلام به همه ي مامانا ويه سلام مخصوص شبانگاهي به ماماناي اينده.

ميخواستم درباره روزايي که قبل ازبارداري داشتم چيزي ننويسم ولي گفتم بذاربنويسم وشايد بتونم يه ذره بچه هايي که منتظرن رواميدوارکنم.

و سرگذشت من اين چنين بود که:

اخراي سال 87بود. من درحال تحصيل ودانشجوبودم.ترم دوم شيمي دانشگاه ازاد.يادمه چقدردرس خوندم که برم دانشگاه دولتي ولي قسمتم نبود ورفتم دانشگاه ازاد.روزهاارپي هم ميگذشت ومهربه ابان و...تارسيدبه اسفند.مثل اکثردختراهم درسموميخوندم وهم نيم نگاهي به گذشت زمان داشتم ولي اگه دروغ نگم اصلا توفکرازدواج نبودم.

يادمه که اخراي ماه صفربود که يکي ازهمسايه ها(که بعداشدمامان شوهرم)اومدخونمون وشروع کرداحوال همه روگرفتن.زيادرفت وامدباهم نداشتيم وهمين مسئله باعث تعجبم شده بود.

حاج خانم حرفاشوزدروفت.تواشپزخونه نشسته بودم که ديدم مامانم يه لبخندي زودويه نگاه هم به من کرد ورفت بدرقه.برگشت وهمون طورميخنديد.گفتم چي شده؟گفت کم کم وقت عروس شدنته.من که هاج وواج نگاش ميکردم ازکوره دررفتم که نه نميخوام وازاينطورحرفا...

زيادخستتون نکنم .بالاخره باحرفاييي که داداشم بهم زد(خواستگاردوست داداشم بود)قبول کردم وقرارهاي خواستگاري زده وشد وهمه چيزبه خوبي گذشت وسال 88عقدو89هم عروسي کرديم ورفتيم سرخونمون.

فعلاتااينجاروداشته باشين وبرميگردم وبقيه داستان روميگم.

فعلاباااااااااي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خانوم ناز
28 تیر 92 23:26
پرياي عزيزم وبلاگ مباركهههههههه انشالا هميشه چيزاي خوب و بنويسي و زندگيت پراز شادي باشههه


قربونت خانومي.ايشالا ني ني تو هم به سلامتي بيادبغلت
هاوین
30 تیر 92 9:12
سلام مامان پریا جونم ..خوبی گلم ..با خوندن مطالبت حس کردم خودم باردارم و از زبان خودم نوشتم ..مبارکه گلم ووانشاا به سلامتی زایمان کنی و نی نی تو بغل بگیری..
توروخدا اونجا كه تو بهشتي از خدا بخواه كه براهمه منتظرا يه ني ني سالم بده براهمه خاله جون هات كه تو ني ني سايت هميشه ميخوان كه دعاشون كنيم تا زودي اونا هم شيريني دوران بارداري رو تجربه كنند.

این مطلب اشک منو در آورد و بغض گلومو فرا گرفت ..انشاا به حق این دعایی که از نی نی خواستین توبهشت همه منتظران نی نی دامنشون سبز بشه ..الهی امین ..

خوندم مطالبت بهم حس خوبی میده ..سعی میکنم که مطالبتو بخونم ..

مواظب خودتو و نی نی تباش گلممممممم ..از این دوران نهایت استفاده را ببر و بدون که چقدر براش زحمت کشیدی و چه مشکلاتی را متحمل شدی ..
ما را از دعای خودت و نی نیت بی نصیب نزار دوست عزیزم ..بوسسسسسسس..خخخخخخخخخخ خوشحال شدم از شنیدن خبر بارداریت ..



خيلي ممنون هاوين جونم.ايشالابه حق همين شب وروزعزيز،خدابه زودي حاجت دل همتون روميده.مطمئنم همين روزا که خيلي ديرنيست مايي وخبربارداريتوبهم ميدي.
توکل کن به خدا وبدون که دعاي همه ي دوستات پشت سرته گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرشدن می باشد